Niniejsza Polityka prywatności zawiera informacje związane z przetwarzaniem danych, w tym danych osobowych przez Sajon sp. z o.o. sp. k. (zwana dalej „Administratorem”). Administrator danych zapewnia, że chroni dane osobowe, które zbiera poprzez stronę Serwisu. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, a w razie wątpliwości wyślij wiadomość e-mail na adres kontakt@hurtpiwa.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 507 087 061

Kim jesteśmy?

Właścicielem niniejszej strony internetowej jest firma Sajon sp. z o.o. sp. k., zarejestrowaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000654766, z siedzibą pod adresem: ul. Parnickiego 7/5, 51-116 Wrocław. Prowadzimy hurtową sprzedaż piwa oraz napoi bezalkoholowych. Adres naszej strony internetowej to: https://hurtpiwa.pl. Kontakt do osoby odpowiedzialnej za prowadzenie tej strony internetowej: kontakt@hurtpiwa.pl lub telefonicznie: 

Administrator danych przetwarza dane osobowe pozyskiwane poprzez stronę Serwisu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO”.

Zasady przetwarzania danych osobowych

Administrator danych dokłada wszelkich starań by zapewnić bezpieczeństwo i ochronę Państwa danych osobowych podczas ich przetwarzania. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych w szczególności Administrator danych przetwarza dane osobowe z poszanowaniem następujących zasad:

  • w oparciu o podstawę prawną i zgodnie z prawem (legalizm),
  • rzetelnie i uczciwie (zasada rzetelności),
  • w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą,
  • w konkretnych celach, dane nie są zbierane „na zapas”,
  • nie więcej niż potrzeba (adekwatność),
  • z dbałością o prawidłowość danych (prawidłowość),
  • nie dłużej niż potrzeba (czasowość),
  • zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo danych (bezpieczeństwo).

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Na stronie, co do zasady nie zbieramy żadnych danych osobowych użytkowników odwiedzających witrynę. 

Witryna wykorzystuje technologię Piksel Facebooka. Jest to narzędzie analityczne, które pomaga mierzyć skuteczność reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez użytkowników w witrynie. Dane, które są przekazywane w ramach tej technologii do Facebooka to:

1. Nagłówki HTTP – wszystkie informacje w nagłówkach HTTP. Nagłówki HTTP to standardowy protokół sieciowy wysyłany pomiędzy przeglądarką a dowolnym serwerem w Internecie. Nagłówki HTTP zawierają m.in. adresy IP, a także informacje o przeglądarce internetowej, lokalizacji strony, dokumencie, źródle przekierowania oraz urządzeniu.

2. Dane piksela – są to m.in. identyfikator piksela oraz dane plików cookie Facebooka.

3. Kliknięcia przycisków – uwzględniane są wszelkie przyciski klikane przez osoby odwiedzające witrynę, etykiety takich przycisków oraz wszelkie strony odwiedzane w wyniku kliknięcia określonego przycisku. 

4. Metadane strony – uwzględniane są opisy, znaczniki i słowa kluczowe stron. Te same dane są zwykle używane przez wyszukiwarki i inne usługi internetowe do klasyfikowania stron.

Aby dowiedzieć się więcej o używanych przez Facebook plikach cookie i zbieranych informacjach, zapoznaj się z zasadami dotyczącymi plików cookie.

Na naszej witrynie wykorzystujemy także usługę Google Analytics. Firma Google świadcząc tą usługę ma status przetwarzającego dane osobowe, które są obsługiwane w usłudze. Usługa ta polega na zbieraniu i przetwarzaniu danych generowanych podczas korzystania z naszej strony w celu „śledzenia” zachowań użytkowników. Usługę tą wykorzystujemy aby ulepszać naszą stronę internetową.

Zakres przetwarzanych danych osobowych to:

  • dla celu związanego z wykonaniem umowy sprzedaży oraz umowy o świadczenie usługi elektronicznej lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w, zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, nazwa firmy, numer NIP, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, adres dostawy,
  • dla celu marketingu zakres przetwarzanych danych to: imię, adres poczty elektronicznej,
  • dla celu prowadzenia ksiąg rachunkowych zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, nazwa firmy, numer NIP,
  • dla celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń zakres przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, nazwa firmy, numer NIP, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, adres dostawy.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w przypadku wyrażenie przez osobę zgody na otrzymywanie informacji handlowych,
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w przypadku, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub strony trzeciej.

Cele przetwarzania

Administrator danych przetwarza dane osobowe w następujących celach:

  • wykonanie umowy sprzedaży/kupna lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umów,
  • prowadzenia dokumentacji księgowej w tym wystawiania faktur,
  • prowadzenia działań marketingowych (wysyłka informacji handlowych drogą elektroniczną),
  • ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora.

Formularze kontaktowe

Jeżeli zdecydujesz się na skorzystanie z formularza subskrybcji newslettera, zachowamy imię i adres e-mailowy podany w formularzu i będziemy go wykorzystywać do cyklicznego wysyłania informacji handlowych, remarketingu oraz kontaktu w związku z realizacją zamówień i obsługa transakcji. Podanie danych w tym formularzu jest dobrowolne, ale konieczne do subskrypcji newslettera. Masz prawo, by w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji, a twoje dane zostaną usunięte. Newsletter jest obsługiwany przez serwis Mailchimp.

Ciasteczka

Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Serwisu (np. na dysku twardym komputera, laptopa – w zależności, z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Serwis).

Podczas wizyty na naszej stronie Serwisu, administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach cookies w następujących celach:

– Zapamiętywania danych z wypełnionych formularzy zamówienia,

– Dostosowania zawartości strony Serwisu do indywidualnych preferencji Klienta (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Serwisu.

Pliki cookies wykorzystywane w Serwisie nie są szkodliwe ani dla Klienta ani dla komputera/urządzenia końcowego wykorzystywanego przez Klienta, dlatego zalecamy niewyłączanie ich obsługi w przeglądarkach.

Mechanizm działania plików cookies można w każdym czasie wyłączyć dokonując zmiany ustawień w przeglądarce internetowej, jednak wyłączenie plików cookies może uniemożliwić prawidłowe korzystanie ze stron Serwisu. Szczegółowe informacje na temat możliwości i sposobów obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której korzysta Użytkownik w dziale pomoc.

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli masz konto i zalogujesz się na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Analiza statystyk

W zakresie analizy statystyk związanych z odwiedzinami na naszej stronie wykorzystujemy narzędzia Google Analytics. Więcej informacji o tym jak Google wykorzystuje dane gromadzone podczas korzystania z witryn i aplikacji naszych partnerów można znaleźć pod tym adresem: https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/

Z kim dzielimy się danymi?

Administrator danych współpracuje z podmiotami zewnętrznymi, dzięki którym zapewnione jest prawidłowe funkcjonowanie serwisu internetowego. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

1) firmom kurierskim, zajmującym się dostawą przesyłek kurierskich i pocztowych

2) operatorom systemu płatności zapewniającym obsługę płatności,

3) podmiotom świadczącym usługi księgowe,

4) podmiotom świadczącym usługę w zakresie e-mail marketingu.

Jak długo przechowujemy twoje dane?

Administrator danych przechowuje dane osobowe przez okres, który jest uzależniony od celu, w jakim są przetwarzane. Dla przetwarzanych danych okres ten przedstawia się następująco:

  • dla celu związanego z wykonaniem umowy sprzedaży oraz umowy o świadczenie usługi elektronicznej, dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy,
  • dla celu marketingu, dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu,
  • dla celu prowadzenia ksiąg rachunkowych, dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi administratorowi przechowywanie ksiąg rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą),
  • dla celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, dane przechowywane są przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez administratora działalności gospodarczej.

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.

Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

W sytuacji, gdy Administrator danych przetwarza Państwa dane osobowe przysługują Państwu następujące prawa:

prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, jak również ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych,

prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie w przypadku, gdy dana osoba wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych np. w celu otrzymywania informacji handlowych. Zgodę tę można w każdej chwili wycofać. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez administratora ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli uzna, iż dotyczące jej przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy w zakresie ochrony danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W celu skorzystania z wyżej wymienionych praw, prosimy o kontakt z Administratorem danych poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie na adres: Sajon sp. z o.o. sp. k., ul. Parnickiego 7/5, 51-116 Wrocław lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@hurtpiwa.pl

Gdzie przesyłamy dane?

W przypadku subskrybcji newslettera, którego obsługa jest zapewniana przez serwis Mailchimp, dane (imię i adres e-mail) będą przetwarzane przez ten serwis. 

Bezpieczeństwo danych przesyłanych do serwisu Mailchimp zapewnione jest na podstawie umowy świadczenia usług zawartych pomiędzy Administratorem a operatorem serwisu. Dokładniejsze informacje o środkach bezpieczeństwa w serwisie Mailchimp można znaleźć na stronie serwisu.

Jak chronimy twoje dane?

Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną, w tym stosuje szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

W zakresie subskrypcji newslettera, serwis obsługujący dla nas jego wysyłkę przedsięwziął środki ochrony danych opisane szczegółowo w artykule dotyczącym bezpieczeństwa.

Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych?

W przypadku wykrycia niepowołanego dostępu do danych, bezzwłocznie poinformujemy o tym zdarzeniu wszystkie osoby, których dane mogły zostać narażone, jak również poinformujemy o tym fakcie stosowny urząd. 

hurtownia sajon logo

SAJON SP Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ul. Parnickiego 7 lok. 5
51-116 Wrocław, woj. dolnośląskie

hurtownia sajon logo

SAJON SP Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ul. Parnickiego 7 lok. 5
51-116 Wrocław, woj. dolnośląskie